دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام نیستی کنارم + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام نیستی کنارم + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام نیستی کنارم + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام نیستی کنارم + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام نیستی کنارم + متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام نیستی کنارم + متن آهنگ
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
کسب درآمد از پاپ آپ با پاپ آپ می
دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام نیستی کنارم + متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام نیستی کنارم + متن آهنگ

دانلود آهنگ با دو کیفیت 320 و 128 

ترانه و آهنگ و تنظیم :مصطفی روزگار

 

 

متن آهنگ:

تنهایی هامو قسمت نکردم با هرکی میشد هم پایه دردم

با هرکی میخواست هم صحبتم شه گفتم تو هستی صحبت نکردم

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم

تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

تقدیرم امسال همرنگ غم شد اینجا نبودی عمرم هدر شد

بازم یه ساله نو تویه راهه , بازم تو نیستی روزام سیاهه

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم

تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

تنهایی هامو قسمت نکردم

با هرکی میشد هم پایه دردم

با هرکی میخواست هم صحبتم شه

گفتم تو هستی صحبت نکردم

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم

بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم

تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

کاشکی نمیگفتم بهت

تنهام بذار دوست ندارم

 

 

دانلود با کیفیت 320 و حجم 8.90

دانلود

 

دانلود با کیفیت 128 و حجم 3.90

دانلود

 

 



تعداد بازديد : 1207
سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت: 13:11
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران